Podstawą prawną jest podane przez Ciebie rozporządzenie. W załaczniku 6 jest tabelka rozpisująca jakie światła co może mieć. W tejże tabelce światła robocze występują tylko w kolumnie "ciągnik".
Co do jednego źródła - to był żart i miał dotyczyć przepisu o prostokącie i zajmowaniu przez światła 70% powierzchni tegoż. Czasami jak widuję tiry to świeci im się cała kabina... :]
Na podstawie dwukrotnie już linkowanego dokumentu:
Dziennik ustaw nr. 32/2003 pozycja 262
Rozporządzenie ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002, w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia,
Na podstawie art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602, z późniejszymi zmianami) zarządza się co następuje:
[...]
Szperacz - Dział III, rozdział 8, paragraf 25, ustęp 2:
Pojazd samochodowy uprzywilejowany może być ponadto wyposażony w umieszczone na zewnątrz dodatkowe światło barwy białej lub żółtej selektywnej, umocowane w sposób umożliwiający zmianę kierunku strumienia świetlnego (szperacz); światło to powinno być wyłączane i włączane niezależnie od innych świateł.
Światło robocze - Dział IV, rozdział 3, paragraf 44, ustęp 1,
punkt 2) dopuszcza się także wyposażenie pojazdu w światła
podpunkt c) robocze, przeznaczone do oświetlania miejsca pracy.
Światła dzienne według załącznika 6 wiersz 18 tabeli:
2, białe, z przodu - jak drogowe, nie dalej jak 400mm od obrysu pojazdu, musi być między nimi co najmniej 600mm odstępu, na wysokości od 250-1500mm. Elektryka - nie mogą się włączać bez tylnych pozycyjnych i muszą się wyłączać jeżeli są włączone mijania lub drogowe.
O światłach obrysowych nie chciało mi się szukać, bo z dokumentu (w różnych miejscach) wynika, że muszą się załączać razem z pozycyjnymi. A jakoś nie wyobrażam sobie włączania dalekosiężnych reflektorów razem z pozycjami. Można poczytać w załączniku 6 do w/w dokumentu.