Wyglada jakby nie dzielil tego na 6. Czyli na 6 garkow. Jakos dziwnie to.Michał4x4 pisze:wskazania np. na wolnych obrotach raz pokazuje 3000 obr/min raz 3500 obr/min.
obrotomierz w k-160/SD-33(założyłem-działa!)
Moderator: Kosiarz
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
elektryk twierdzi, że zrobił wszystko ok. wyprowadził przewód z alternatora, podzielił listwę z diodami, podłączył (że robił to nie pierwszy raz).
ale na obrotomierzu nie miałem wskazówki poniżej 2500 obr. w ogóle on dziwnie się zachowuje.
jak zapalę silnik jest ok. 3000 obr. dodam gazu zaraz jest 5000 obr. potem wychodzi za 5000 obr (choć licznik ma max 5000) potem spada do 3000 i albo rosnie albo maleje. poza tym jest np. taki objaw że jak włączę kierunkowskaz to skacze obrotami jak wskaźnik ładowania. podobnie skacze jak załaczone są wycieraczki.
elektryk twierdzi, że sama tarcza obrotomierza jest do bani i trzeba było ją przerabiać ale czy to możliwe.
ale na obrotomierzu nie miałem wskazówki poniżej 2500 obr. w ogóle on dziwnie się zachowuje.
jak zapalę silnik jest ok. 3000 obr. dodam gazu zaraz jest 5000 obr. potem wychodzi za 5000 obr (choć licznik ma max 5000) potem spada do 3000 i albo rosnie albo maleje. poza tym jest np. taki objaw że jak włączę kierunkowskaz to skacze obrotami jak wskaźnik ładowania. podobnie skacze jak załaczone są wycieraczki.
elektryk twierdzi, że sama tarcza obrotomierza jest do bani i trzeba było ją przerabiać ale czy to możliwe.
Dzika Koza
jako ze zamienilem jeepa na parcha czas zacząc drobne korekty...

podepne sie wieć pod temat z małą prośbą...
jakis schemacik jak obrotomierz podlaczyc do altka posiada moze ktos??
szukam dobrego miejsca na obrotomierz oraz mozliwosci podlaczenia...
co do miejsca to jakos sobie poradze ale juz z tym podpieciem pod ALT to bez schematu nie podchodze...



podepne sie wieć pod temat z małą prośbą...
jakis schemacik jak obrotomierz podlaczyc do altka posiada moze ktos??
szukam dobrego miejsca na obrotomierz oraz mozliwosci podlaczenia...

co do miejsca to jakos sobie poradze ale juz z tym podpieciem pod ALT to bez schematu nie podchodze...


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Tak sobie poczytałem i też bardzo bym chciał posiadać taki obrotomierz, bo to fajna sprawa. Wymyśliłem sobie że w miejsce orginalnego zegarka (który i tak już nie działa) włożył bym taki obrotomierz od k 260. Tylko on jest na 12V
A moje 3.3td ma 24V.
Pisaliście że da się przerobić. Mam prośbę o jakieś konkretniejsze instrukcje jak to się przerabia.
Albo poradźcie czy może lepiej kupić jakiś inny, nowy.

Pisaliście że da się przerobić. Mam prośbę o jakieś konkretniejsze instrukcje jak to się przerabia.
Albo poradźcie czy może lepiej kupić jakiś inny, nowy.
Patrol K160 +3", kijowy BFG MT 33x12.5x15 

odświeżę z leeka temat...
zdobyłem w końcu kompletne zegary do 160 tki z obrotomierzem...
no i mam problem...
jak toto podłączyć...
mam 4 piny tylko do podłączenia...
przerabiał może ktoś już ten problem?? jakiś schemacik
ktory PIN do czego
jak w alternatorze podłączyć zczytywanie impulsów coby było jak w oryginale
zdobyłem w końcu kompletne zegary do 160 tki z obrotomierzem...

no i mam problem...

jak toto podłączyć...


przerabiał może ktoś już ten problem?? jakiś schemacik


jak w alternatorze podłączyć zczytywanie impulsów coby było jak w oryginale

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
da da...bartosiak pisze:hehe , ale Pan PINdolisz
a na słuch to się jeździć nie da???
heheheh hihihhihi![]()


powiedz lepiej ze zazdroscisz...

ja uzbrajam twoje byłe "dziecko" w nowe gadżety ...


może kiedyś powróci w ręce swojego "stworzyciela"


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
W oryginale nigdy nie byłoXJeep pisze: jak w alternatorze podłączyć zczytywanie impulsów coby było jak w oryginale

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
mam zegary od k 160tki z sd33T - na 100% oryginały...Peepuck! pisze:W oryginale nigdy nie byłoXJeep pisze: jak w alternatorze podłączyć zczytywanie impulsów coby było jak w oryginaleW K160 nie montowano obrotomierzy. Pojawiły sie dopiero w przejściowej wersji samochodu składanego już w Hiszpani od '89 do bodaj '91 roku. Tam obrotmierz ma sensor wstawiony w obudowe rozrządu (sd33). Ja chcesz to mogę Ci jutro fote zrobić.

co do fotki to poproszę...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Nie przecze, że wyglądają jak oryginałXJeep pisze:
mam zegary od k 160tki z sd33T - na 100% oryginały...
co do fotki to poproszę...


Fotke machne jutro i powiesze na stronce.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Były. Zasadniczo wszystko jest identyczne jak w K160. Rózni sie dosłownie kilkoma nieznaczącymi szcegółami. Ma pochwę przedniego mostu taką jak K260 z chromowanymi kulami, troszke inna cykorłapkę, wentylator dmuchawy jest inny(ale widac to dopiero po zdjęciu obudowy). Reszta cała jak k160, łacznie z piekna niebieską krateczką na tapicerce 

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
dobrze wiedzieć...Peepuck! pisze:Były. Zasadniczo wszystko jest identyczne jak w K160. Rózni sie dosłownie kilkoma nieznaczącymi szcegółami. Ma pochwę przedniego mostu taką jak K260 z chromowanymi kulami, troszke inna cykorłapkę, wentylator dmuchawy jest inny(ale widac to dopiero po zdjęciu obudowy). Reszta cała jak k160, łacznie z piekna niebieską krateczką na tapicerce


czyli jeszcze 160 tka ... a jeszcze nie 260tka...


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
hmmmmmm ... 
dzieki za fotke...
czyli w SD 33 nie podłącza sie pod alternator w oryginale
"skendy" ja teraz wezmę czytnik impulsów na kolo pasowe
jak potem skalibrować teki obrotomierz...
ma moze ktos jakies parametry takiego czujnika
ten kabelek ma jakaś kostkę po drodze?? możesz sprawdzić ile przewodów idzie

dzieki za fotke...

czyli w SD 33 nie podłącza sie pod alternator w oryginale

"skendy" ja teraz wezmę czytnik impulsów na kolo pasowe


ma moze ktos jakies parametry takiego czujnika

ten kabelek ma jakaś kostkę po drodze?? możesz sprawdzić ile przewodów idzie

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
jutro zaglądne do smieciary to postaram sie zrelacjonowac..XJeep pisze:hmmmmmm ...
dzieki za fotke...![]()
czyli w SD 33 nie podłącza sie pod alternator w oryginale![]()
"skendy" ja teraz wezmę czytnik impulsów na kolo pasowejak potem skalibrować teki obrotomierz...
![]()
ma moze ktos jakies parametry takiego czujnika
ten kabelek ma jakaś kostkę po drodze?? możesz sprawdzić ile przewodów idzie
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
No wiec tak:
Od sensora odchodza dwa kabelki (niebieski i zielony) i są zakonczone wtyczką , która znajduje sie tuż przy prawym reflektorze. Nie pytaj mnie gdzie ida dalej te kabelki bo to już grubsza dłubanina. Kable odchodzące od drugiej czesci wtyczki wchodzą w tą grubą wiąche kabli, która miedzy innymmi połączona jest z modułem gaszenia i wiązką idącą w strone kabiny... Pewnie gdybym odkręcił deske rozdzielcza to powinny sie tam gdzies pojawić ale na to niestety nie mam czasu....
Od sensora odchodza dwa kabelki (niebieski i zielony) i są zakonczone wtyczką , która znajduje sie tuż przy prawym reflektorze. Nie pytaj mnie gdzie ida dalej te kabelki bo to już grubsza dłubanina. Kable odchodzące od drugiej czesci wtyczki wchodzą w tą grubą wiąche kabli, która miedzy innymmi połączona jest z modułem gaszenia i wiązką idącą w strone kabiny... Pewnie gdybym odkręcił deske rozdzielcza to powinny sie tam gdzies pojawić ale na to niestety nie mam czasu....

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
wielkie dzięki...już to mój "elektromagik" rozpracowuje...

dałem mu schematy i wyczytał ze jedna z diod w alternatorze daje jakieś tam impulsy po sinusoidzie czy jakoś tak... i ze to wykorzysta...
powiedz mi tylko jeszcze coś bliżej o wspomnianym module gaszenia...
bo mnie to zainteresowało... od jakiegoś czasu po przekręceniu stacyjki motor nadal chodzi... no i rano nie che odpalać (świece OK) ... stawiam na te odcięcie w pompie...
bo jak parę razy pomacham zapłonem to sie odblokowuje i pali na tyk... 


dałem mu schematy i wyczytał ze jedna z diod w alternatorze daje jakieś tam impulsy po sinusoidzie czy jakoś tak... i ze to wykorzysta...

powiedz mi tylko jeszcze coś bliżej o wspomnianym module gaszenia...

bo mnie to zainteresowało... od jakiegoś czasu po przekręceniu stacyjki motor nadal chodzi... no i rano nie che odpalać (świece OK) ... stawiam na te odcięcie w pompie...


"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Za prawym akumulatorem masz taka metalową puszke. W niej siedzi rzeczony moduł. Steruje on silniczkiem krokowym, który ustawia pompe w pozycje pracy lub gaszenia. Najprawdopodobniej dogorywa przkaźnik, który sie w nim znajduje. Niektórzy jakoś to regenerują wszczepiając przekaźnik rodzimej produkcji (oryginalny jest malutki). Zawsze możesz kupić używany moduł. Fazi pewnie ma jakis w na półce w garażuXJeep pisze:
powiedz mi tylko jeszcze coś bliżej o wspomnianym module gaszenia...

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
oj taaaak... siekierki dla faziego i jego zawsze niepowtarzalny i najwyzszej jakosci towar...bartosiak pisze:co byśmy bez Faziego poczęli

co do puszeczki to musze to obklukac dokladnie... a pomyslec ze juz prawie pompe wyrywalem zeby to ustrojstwo opanowacc...
dzieki za info...
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości