Witam!
Mam pytanie odnośnie pracy silnika 2,8 td w Patrolu .ostatnio wymiwniałem olej w silniku ,po wymianie filtra i oleju (zalany olej półsyntetyczny)zapaliłem silnik i po kilku sekundach
ZONK 
pod pokrywą zaworów słychać stukanie myślę sobie OK popychacze zapełnią się olejem i ucichnie ,ciśnienie oleju dobre,lekka przygazówka i nic,jak stukało tak stuka.Po ok 10 minutach zlałem półsyntetyk i zalałem olej mineralny ,(na liczniku
300 tyś) zapaliłem silnik i po 2 min. ucichło ,ale nie do końca .Nadmieniam ,że silnik pracuje równo ,ładnie wchodzi na obroty,nie grzeje się.Tylko że to stukanie mnie drażni zwłaszcza ,że słychać je przez cały czas nawet podczas wzrastania obrotów silnika,wraz ze wzrostem obrotów stukanie też "przyspiesza" I tu moje pytania :
1) Czy popychacze do wymiany ?
2) Jeżeli popychacze do wymiany to co należy przy okazji wymienić ?
3) Czy do wymiany popychaczy trzeba ściągać głowicę ?
4) Czy po wymianie trzeba dokonać jakiś dodatkowych regulacji?
Pozdrawiam wszystkich patrolowców

!!
A i proszę sobie darować komentarzy typu "silnik sobie wymień"
