Lift Gelendy, jak zrobić mądrze i dobrze??
Moderator: Mroczny
Lift Gelendy, jak zrobić mądrze i dobrze??
Witam wszystkich ponownie.
Od dwóch m-cy jestem posiadaczem G 460 z 88r.z silnikiem 2,8 benzyna. Zalożyłem koła 35" i po kilku jazdach widzę, że niezbędny będzie mały lift. Myślę, że jakieś 4cm nadwozie względem ramy. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłem, w związku z tym, pytanie i prośba do osób, które podnosiły swoje "gelendy".
Jak to zrobić?? Jak, żeby zrobić to dobrze?? I nie nakombinować za bardzo. Na co zwracać uwagę?? żależy mi, żeby nie popełnić żadnych błędów. Bardzo chętnie skorzystam z doświadczenia, rad i podpowiedzi kolegów. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i porady.
Z góry dziękuję i Pozdrawiam
Od dwóch m-cy jestem posiadaczem G 460 z 88r.z silnikiem 2,8 benzyna. Zalożyłem koła 35" i po kilku jazdach widzę, że niezbędny będzie mały lift. Myślę, że jakieś 4cm nadwozie względem ramy. Nigdy wcześniej czegoś takiego nie robiłem, w związku z tym, pytanie i prośba do osób, które podnosiły swoje "gelendy".
Jak to zrobić?? Jak, żeby zrobić to dobrze?? I nie nakombinować za bardzo. Na co zwracać uwagę?? żależy mi, żeby nie popełnić żadnych błędów. Bardzo chętnie skorzystam z doświadczenia, rad i podpowiedzi kolegów. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i porady.
Z góry dziękuję i Pozdrawiam
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
o ja pier,,,,le a chołp tylko o lifta pytał a wy mu pół syfa przebudować chcecie.
ci od mercy to jeszcze większe leszcze niż ci od suzuk
a może porada coś w tym sęsie odkręć 8 śrób zmień na dłuższe daj podkładki pod bude z alu lub polimeru przedłuż przewód od tego drążek od tego czy jak to się w śmietniku merca robi.
a ci odrazu fele/fotele koniobijka do gniazdka zapalniczki
ci od mercy to jeszcze większe leszcze niż ci od suzuk

a może porada coś w tym sęsie odkręć 8 śrób zmień na dłuższe daj podkładki pod bude z alu lub polimeru przedłuż przewód od tego drążek od tego czy jak to się w śmietniku merca robi.
a ci odrazu fele/fotele koniobijka do gniazdka zapalniczki

w "G" da sie do mostu spawac, z tego co mi wiadomo, a jesli tak to:Polch pisze:Bardzo ciekaw jestem jak te mosty wzmacniasz(lejesz do środka redbula)i drążki, że o wystawianiu foteli nie wspomne.
-wspawac "wsporniczki" przy jabłkach zwrotnic coby sie nie gieły na wyjebach,
-ładnie podocinany plaskownik pionowo u góry mostu wzdloz calej jego szerokosci coby cały sie nie wyginal albo
-opcjonalnie podobnie u dolu (mocniej stal trzyma na rozciaganie) choc to preswit ograniczy troche
-wlac do srodka redbula i wystawic fotele albo i kanape

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 43
- Rejestracja: pn kwie 26, 2004 12:06 pm
Drążek który trzyma dwa koła równolegle jest za mostem i wystarczy lekko zapierdolić o jakąś skarpę czy pień czy hu..wie co i masz drążek banan bo jeżeli jest za mostem to działa na niego siła ściskająca. Tak samo z dekielkami są wykonane z blaszek od konserwy po rybach i cofając czy jadąc do przodu można łatwo te coś rozj... , przebić i w nieświadomosci swojej zgubić olej a nie wspominam jak te mosty można łatwo pogiąć a zwłaszcza na 35” butach.Polch pisze:Ta sprawe feli i foteli mamy rozwiązanąmosty też da się obspawać, ale ja dalej będe drążył - co z tymi drążkami
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
ja mam takie bfg all i wszystko ok. jakby opony stworzone do tego auta. nic nie trze. smiem twierdzic ze nawet 255 by weszlo.SHEYR pisze:Nie mam aspiracji na 35'. Proszę poradźcie jakie maxymalnie duże opony można założyć na standardowe 16 calowe stalówki bez żadnych przeróbek zawieszenia. No i bez kłopotów z obcieraniem. Mam ochotę na Goodricze 235/85R16
Drako pisze:ja mam takie bfg all i wszystko ok. jakby opony stworzone do tego auta. nic nie trze. smiem twierdzic ze nawet 255 by weszlo.SHEYR pisze:Nie mam aspiracji na 35'. Proszę poradźcie jakie maxymalnie duże opony można założyć na standardowe 16 calowe stalówki bez żadnych przeróbek zawieszenia. No i bez kłopotów z obcieraniem. Mam ochotę na Goodricze 235/85R16
A Ty Drako jeździsz na tych oponach zimą? Bo dopiero teraz zauważyłem że te BFG AT to są chyba letnie... Z całorocznych w cenie poniżej 500 zł są FULDA TRAMP albp BFG M-T. Macie jakieś doświadczenia? Czy te BFG MT nadają się na asfalt?
mam pierwszy rok te opony i ssamochod. ale jak narazie ( bylo juz troche sniegu i lodu) opony dzialaja... wiadomo ze nie jest to typowa zimowka. ale jakos to dziala.SHEYR pisze:
A Ty Drako jeździsz na tych oponach zimą? Bo dopiero teraz zauważyłem że te BFG AT to są chyba letnie... Z całorocznych w cenie poniżej 500 zł są FULDA TRAMP albp BFG M-T. Macie jakieś doświadczenia? Czy te BFG MT nadają się na asfalt?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość