KarolSawiak pisze:
.... nie uratuje Cie przed podcinaniem tyłu przedniego nadkola tam gdzie ten gumowy fartuch jest bo opona będzie w tym miejscu wadzić
Można się obejść bez cięcia. Faktycznie po podniesieniu zawieszenia most cofa się lekko do tyłu - wynika to najzwyczajniej w świecie z geometrii

Są specjalne podkładki dystansowe pozwalające wrócić do oryginalnych wartości - przy zmianie wahaczy problem nie występuje ponieważ wahacz przystosowany do liftu jest dłuższy od standardowego.
KarolSawiak pisze:
.... no i jeszcze jedno przypomniało mi się , jak planujesz 35 cali to bodylift i tak nie uratuje Cie przed podcinaniem ....
Wracając do 2 cali liftu i opon 35 - problem pojawi się w wykrzyżu, ponieważ koło chowając się w nadkolu będzie wadzić o błotnik .... a o oryginalnych plastikowych nakładkach na błotniki można w ogóle zapomnieć.
Na zdjęciu auto z liftem 3 cale kolami 33x12,5 liftem budy, podciętymi nadkolami (+oryginalne nakładki) wahacze przednie Superflex do liftu 3 cale wahacze tylne górne i dolne regulowane (prawidłowo ustawiona geometria tylnego mostu).
Jak widać koło mieści się na styk.
Na focie poniżej auto podniesione prawie 4 cale + wycięte nadkola ( z tyłu podcięta karoseria), nakładki na błotniki zastąpione pasami gumowymi konfiguracja zawieszenia jak wyżej i opona 35 cali.
Jak widać mieści się na styk
