pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pt paź 29, 2010 10:21 pm

W sumie tak ale i nie. Moje pajero ma na tabluczce znamionowej... Numer nabity przez diagnoste. :)21 Tak wiec nie zawsze da sie zerknąc co tam jest (karwa jak ja załuje ze nie mam vinu). W kazdy razie ja przełozenia policzyłem krecac kołem, pozniej potwierdziłem rozbierajac most przedni. Romek do krociaka bys potrzebował ? Byc moze bede mogł pomoc jakby co. Dowiem sie jutro jakie ratio ma tamten most i dam znac.

Awatar użytkownika
kowal1912
 
 
Posty: 841
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:14 am
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kowal1912 » sob paź 30, 2010 6:10 pm

No komplet do przekładki z intercoolerem to będę miał z starego motoru.

Kupiłem silnik 2,5 td tylko bez intercoolera i słyszałem od kogoś że jest inne chłodzenie tłoków w tym silniku z intercoolrem i nie wiem co o tym myśleć.
CHciałbym to założyć i być pewnym że silnik się nie rozsypie.

Tak jak istnieje forum 4x4 tak też jest mitsubishi może tam ktoś podpowie.Znacie może adres www tego forum.


Kajen: Mam chyba ze 4 zwrotnice tylko nie do mojego typu chyba z Pajera II .Coś pisałeś że coś by Ci się przydało Napisz co i jak ??? Jak sprawdza się ten intercooler.Znalazłem silnik na alle..... napisze ci PW co i jak i za ile!!!!!
JeepoMontero 2.5TDI BFG M/T33"
Tel. 601 88 67 10 Orange

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: PiRoman » sob paź 30, 2010 6:14 pm

Kajen pisze:W sumie tak ale i nie. Moje pajero ma na tabluczce znamionowej... Numer nabity przez diagnoste. :)21 Tak wiec nie zawsze da sie zerknąc co tam jest (karwa jak ja załuje ze nie mam vinu). W kazdy razie ja przełozenia policzyłem krecac kołem, pozniej potwierdziłem rozbierajac most przedni. Romek do krociaka bys potrzebował ? Byc moze bede mogł pomoc jakby co. Dowiem sie jutro jakie ratio ma tamten most i dam znac.

Musze zerknąć na ta moja tabliczkę. Może na przednim moście też coś znajdę. Ale to chyba po weekendzie, bo mi Karolina zachachmeciła auto... :)11 :lol: Mam jakieś mosty na widoku, ale gdyby się jakiś pewniak trafił, to było by fajnie. Odezwę się.
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » sob paź 30, 2010 7:34 pm

bilans pisze:małe pytanko co mi da jeśli do pajero zapodam wzmacniane amortyzatory
tego typu :
(zdjęcie przykładowe) czy te sprężyny na amorku coś dają ..?
http://www.usaczesci.rzeszow.pl/?225,pl ... -(gabriel)
i więcej
http://www.americanparts.pl/czesci/kate ... r-tyl.html
najpierw dowiedz się czy rzeczywiście Gabryjel robi takie mamorki ze sprężyną do pojary.
cacek1 pisze:z tego co się orientuje to bilstein robi B4 czyli seria B6 są twarde podobno a czy robią do liftu +2 ?? bo tego nie wiem , jeśli pisze głupoty to mnie poprawcie . :D
B4=Sachs. Nie warto.
B6 jest stosunkowo twarde - ale jest jak najbardziej ok. Przednie do Pajero 2 są dłuższe o kilka mm od "OME do liftu" 8) - więc są ok do podkręcania drążków. Natomiast tylne B6 nie ma do liftu - możesz zamówić w serwisie Bilsteina w wawie - zrobią Ci jakie będziesz chciał(np. dłuższe o 2") i charakterystykę zrobią pod Twój osobisty tyłek :)21 . A jak któryś B6 kiedyś wybuchnie - za sto kilka złociszy Ci go naprawią i będzie jak nowy. Tego nie oferuje żaden producent pseudo-profi-terenowych gratów z chińskich antypodów :)21 .

Innym wyjściem jest wsadzenie na tył miśka tylnego amora od J9 - jest dłuższy od miśkowego, ale dolne mocowanie ma na większą śrubę.

PiRoman pisze:Nadszedł czas zakupu mostu tylnego, wył wył i się wywył... Auto to krótkie Pajero 2,5 turbo z przechładzaniem z 92 roku z SS i blokadą (to chyba zawsze szło w parze). Z tego co czytam, to powinienem mieć przełożenie 5,286 vel 5,29. Czy znajdzie się odważny, który to potwierdzi? :)17
na 99% masz 4.875. A 5.285 były chyba tylko w Longach z małym dieslem.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
cacek1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 11:33 am
Lokalizacja: Krk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: cacek1 » sob paź 30, 2010 8:02 pm

dzięki damnIT


IT o morzliwiści regeneracji to niewiedziałem
Pachero 3,0 cabrio gekon off road team

zielony_rog
Posty: 386
Rejestracja: pt sie 13, 2010 10:42 pm
Lokalizacja: Krakow

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: zielony_rog » sob paź 30, 2010 8:23 pm

http://img18.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 82883570_4

Czy to gniazdo (nie ucho) jest do mocowania haka? Wydaje mi sie, ze widzialem patent z wyciaganym hakiem, ktory sie wsadzalo w takie cos...
...gonimy kroliczka...

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » sob paź 30, 2010 9:35 pm

nie, to do mocowania haka typu NATO czyli wojskowego jak sama nazwa wskazuje - jakbyś chciał kuchnie polową np ciągnąć
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

zielony_rog
Posty: 386
Rejestracja: pt sie 13, 2010 10:42 pm
Lokalizacja: Krakow

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: zielony_rog » sob paź 30, 2010 9:40 pm

Aha, dzieki.

W dobie McDrive i hotdogow na stacjach nie zamierzam ciagac za soba kuchni (chociaz grochowka lepsza niz cham-burger :) )
...gonimy kroliczka...

pio_olec
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: czw maja 20, 2010 5:51 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pio_olec » wt lis 02, 2010 9:24 am

Panowie doradźcie : chcę zmienić tylny most w Pajero I - 2,5TD 88r. na most z L200 ,moje przełożenia to 4.625 a w L200 to 4,875 . Jak do tego się zabrać ? Czy wymieniać również i przód i skrzynię.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt lis 02, 2010 5:33 pm

pio_olec pisze:Panowie doradźcie : chcę zmienić tylny most w Pajero I - 2,5TD 88r. na most z L200 ,moje przełożenia to 4.625 a w L200 to 4,875 . Jak do tego się zabrać ? Czy wymieniać również i przód i skrzynię.
EDIT: Miałi byc na PW. Sorry ;)

pio13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 2:35 am
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pio13 » śr lis 03, 2010 3:14 pm

Panowie (i ewentualne Panie) - czy ktokolwiek znalazł w P2 (konkretniej chodzi o r.97) moduł sterowania centralnego zamka? Gdzie to ustrojstwo zostało schowane?
Pajero 97 2,8TD wagon.

robertsw
 
 
Posty: 220
Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
Lokalizacja: Głogów-Wschowa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robertsw » śr lis 03, 2010 3:45 pm

To ustrojstwo znajduje się na tunelu obok wajchy od hamulca ręcznego pod plastikami.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''

robertsw
 
 
Posty: 220
Rejestracja: wt maja 29, 2007 3:25 pm
Lokalizacja: Głogów-Wschowa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: robertsw » śr lis 03, 2010 4:34 pm

Witam,dzisiaj podczas wymiany oleju zaobserwowałem cieknące przewody olejowe między skrzynią ASB a chłodnicą.Idą dwie rurki zasilanie i powrót czym można to zastąpić?.
Może wymienić całość na przewody gumowe tylko jakie aby tego nie rozpuścił olej ??
W oryginale jest to przewód miedziany a dokładnie rurka o średnicy ok 8mm.
Grand Viertarka 2.0i śliczna blaszanka już nie seria,Galloper 2.5TCI AT BFG 32'',Lift 2''

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » śr lis 03, 2010 7:22 pm

To jedź do kogoś kto ma praskę do zarabiania przewodów hamulcowych i ci dorobi odpowiednie rurki.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bilans » sob lis 06, 2010 5:50 pm

:)2 mam zamiar wywalić obecny gaźnik (2,6 benzyna 4g54) podciśnieniowy i wstawić w jego miejsce gaźnik webera zwykły prosty co by mnie nie wkur... co o tym myślicie ??? da radę ?
będzie działać ?

nikt nie walczył z gaźnikiem ???? :o
Ostatnio zmieniony ndz lis 07, 2010 6:15 pm przez bilans, łącznie zmieniany 1 raz.
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
KPA3
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: wt lut 19, 2008 6:32 pm
Lokalizacja: kopalina

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KPA3 » sob lis 06, 2010 5:54 pm

Witam, obrotomierz przestał mi działać. Gdzie szukać przyczyny? dodam że rozebrałem licznik i na oko nic nie widać żeby coś się spaliło, oderwało lub coś w tym stylu. Mam silnik 2.8 i gdzie ten obrotościomierz jest podłączony??

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » sob lis 06, 2010 7:16 pm

KPA3 pisze:Witam, obrotomierz przestał mi działać. Gdzie szukać przyczyny? dodam że rozebrałem licznik i na oko nic nie widać żeby coś się spaliło, oderwało lub coś w tym stylu. Mam silnik 2.8 i gdzie ten obrotościomierz jest podłączony??
do pompy wtryskowej.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
KPA3
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: wt lut 19, 2008 6:32 pm
Lokalizacja: kopalina

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KPA3 » ndz lis 07, 2010 9:22 am

Dzięki za odp.Ale co dalej jak sprawdzić co padło ?Kostki całe przy pompie.Przeglądam forum i znajduję tylko że było z zylion razy.

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » ndz lis 07, 2010 10:58 am

U mnie taki problem powstał kiedy na płytce drukowanej obrotomierza zrobił się zimny lut na jednej z nóżek potencjometru.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
KPA3
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: wt lut 19, 2008 6:32 pm
Lokalizacja: kopalina

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KPA3 » ndz lis 07, 2010 11:58 am

Wiem znalazłem akurat tego posta i zjechałem wszystkie luty lutownicą i nic .Co jeszcze mogę zrobić poza wymianą na nowy bo ten jest z białym podświetleniem 96r.Całość 250zł na allegro

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » ndz lis 07, 2010 2:57 pm

Wymien moze ten czujnik

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bilans » ndz lis 07, 2010 6:16 pm

bilans pisze::)2 mam zamiar wywalić obecny gaźnik (2,6 benzyna 4g54) podciśnieniowy i wstawić w jego miejsce gaźnik webera zwykły prosty co by mnie nie wkur... co o tym myślicie ??? da radę ?
będzie działać ?

nikt nie walczył z gaźnikiem ???? :o
:o :o :o
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Qsy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn mar 24, 2008 10:01 pm
Lokalizacja: W-wa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Qsy » ndz lis 07, 2010 9:54 pm

podobno po niewielkich modyfikacjach od fiata 125p. pasuje
Życie jest krótkie, a pić sie chce.
Pajero 2.6 87r. Darek

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » ndz lis 07, 2010 10:26 pm

Qsy pisze:podobno po niewielkich modyfikacjach od fiata 125p. pasuje
od 1,5 lub 1,6 dcm do 2,6dcm?
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bilans » pn lis 08, 2010 12:00 pm

weber .. ? np żuk miał bodaj 2,1 a podstawa ta sama co fiata ??
to może np gaźnik od uaza ???? prosty jak cep (gdybam)
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość