pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

leniu211
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: śr lut 03, 2010 8:48 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: leniu211 » sob lis 13, 2010 5:12 pm

witam!! koledzy padł mi reduktor w miśku 88r 2,5td pytanie czy reduktor z PII z tym silnikiem bedzie pasował do mojego auta i czy od 2,8td też bedzie pasował???
BYŁ PAJERO I (PADLINA) SPRZEDAM OPONY 33/12,5/15 BFG A/T 11mm 511 279 578 1250ZŁ KPL.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » sob lis 13, 2010 5:22 pm

leniu211 pisze:witam!! koledzy padł mi reduktor w miśku 88r 2,5td pytanie czy reduktor z PII z tym silnikiem bedzie pasował do mojego auta i czy od 2,8td też bedzie pasował???
nie
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bazylisek » sob lis 13, 2010 8:10 pm

może :)21

napisz że => ES czy SS, a jak nie wiesz o co kaman :)16 to przeczytaj se przyklejone :)21

Tomek
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: polaff » sob lis 13, 2010 8:41 pm

bazylisek pisze:może :)21

napisz że => ES czy SS, a jak nie wiesz o co kaman :)16 to przeczytaj se przyklejone :)21

Tomek
'88 to raczej ES
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » sob lis 13, 2010 10:25 pm

bazylisek pisze:może :)21

napisz że => ES czy SS, a jak nie wiesz o co kaman :)16 to przeczytaj se przyklejone :)21

Tomek
widze ze kolega nie wie w którym roku zakładali ES i SS ,tylko przerabiane maja SS z 88r wiec kolega nie błysnął,niech sobie poczyta w tematach przyklejonych od którego roku były ES i SS ale oczywiście ja sie nie znam :)21 :)21
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bazylisek » sob lis 13, 2010 11:42 pm

dawca ES czy SS 8)

Tomek
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

Awatar użytkownika
kastor80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kastor80 » ndz lis 14, 2010 11:15 am

Wczoraj znów zaczął walić mi łańcuch w reduktorze, to już drugi reduktor w ciągu prawie pół roku. :)11
Czy ktoś próbował wsadzić reduktor SS do Pajero I 2,5? Czy to skomplikowana operacja?
Pajero I 2.5 tdi - krótka buda

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Adas » ndz lis 14, 2010 12:29 pm

kastor80 pisze:Wczoraj znów zaczął walić mi łańcuch w reduktorze, to już drugi reduktor w ciągu prawie pół roku. :)11
Czy ktoś próbował wsadzić reduktor SS do Pajero I 2,5? Czy to skomplikowana operacja?

zmień przełożenia w mostach

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » ndz lis 14, 2010 1:33 pm

Czujnik od intercoolera jest przykrecany na dwa blachowkrety wiec problemu z zaslepieniem nie ma.

Awatar użytkownika
zippo68
Posty: 2197
Rejestracja: pt sty 16, 2009 10:19 pm
Lokalizacja: Rybnik

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: zippo68 » ndz lis 14, 2010 3:29 pm

Kajen pisze:Czujnik od intercoolera jest przykrecany na dwa blachowkrety wiec problemu z zaslepieniem nie ma.
Podziękował koledze :)2
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » ndz lis 14, 2010 3:43 pm

kastor80 pisze:Wczoraj znów zaczął walić mi łańcuch w reduktorze, to już drugi reduktor w ciągu prawie pół roku. :)11
[...]
jeśli zastapiłeś swój ~20-to letni łańcuch innym ~dwudziestoletnim łańcuchem to niby czego się spodziewałś?
kastor80 pisze: Czy ktoś próbował wsadzić reduktor SS do Pajero I 2,5? Czy to skomplikowana operacja?
jeśli jesteś kumaty mechanicznie to sprawa jest prosta jeśli masz potrzebne graty od P2. Jedyna rzeźba to zmotanie później wałów napędowych. Reszta jest plug&play.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » ndz lis 14, 2010 5:25 pm

Z zastrzezeniem automat/manual bo nie pasują.

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bilans » pn lis 15, 2010 10:13 am

pytanie o sprzęgło w 2.6 benzynka .. weekend był ładny .. na tyle że poszło sprzęgło :)
pytanie jak się do niego dobrać co prościej wywalić silnik ? czy zwalać skrzynię z czym mniej roboty ?
a i czy będą jakieś niespodzianki ????? czy sprzęgło w 2.6 jest takie samo jak np 2.5 diesel ?
i jakiej firmy kupować sprzęgło (tarcza/docisk) a może obić tarczę ???
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
fotam
 
 
Posty: 168
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:07 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: fotam » pn lis 15, 2010 12:24 pm

Zna ktoś wymiary uszczelnienia przedniej prawej półosi od strony zwrotnicy ?
We wszystkich jedynkach jest takie samo?
Muszę wymienić łożysko igiełkowe a w sklepie mówią że mogą być różne wymiary rzeczonego uszczelnienia...
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'

Awatar użytkownika
kuba500
 
 
Posty: 2635
Rejestracja: pn gru 24, 2007 12:15 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kuba500 » pn lis 15, 2010 8:52 pm

Witam wszystkich w dziale Mitsu, panowie potrzebuje pilnie pomóc koledze może macie gdzieś w dziale schemat instalacji elektrycznej P II 4m40t manualna pompa 2,8td 96r

z góry thx
KZJ95 , Suzuki SV650, Celica GT-FOUR też 4x4 :D

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn lis 15, 2010 9:59 pm

Na mitsubishilinks.com powinno cos byc. Szukaj tam lub w "przyklejonych".

marcyb3
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 13, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: Wielkopolska/Okonek/Jastrowie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: marcyb3 » pn lis 15, 2010 10:01 pm

bilans pisze:pytanie o sprzęgło w 2.6 benzynka .. weekend był ładny .. na tyle że poszło sprzęgło :)
pytanie jak się do niego dobrać co prościej wywalić silnik ? czy zwalać skrzynię z czym mniej roboty ?
a i czy będą jakieś niespodzianki ????? czy sprzęgło w 2.6 jest takie samo jak np 2.5 diesel ?
i jakiej firmy kupować sprzęgło (tarcza/docisk) a może obić tarczę ???
jak masz jakieś pojęcie o mechanice i kanał to w pół godziny zwalisz skrzynie na ziemie,z silnikiem bedziesz miał wiecej problemów.sprzegło załóż "VALEO" lub "LUK" chyba ze kupisz sobie komplet sprzegła(tarcza,docisk,łożysko) za 250zł z JC PREMIUM bo też są takie,ale długo nie pojeździsz na nim.jesli chodzi o sprzegło do 2,6 to powinno byc to samo co 2,5 ale lepiej sprawdz dokładnie,już mineły czasy nabijania tarcz kup nowe i zapomnij o problemie
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » pn lis 15, 2010 10:12 pm

W 2.3 i 2.5 jedynce srednica tarczy to 235 mm. Ale gdzies tam były inne, warto sprawdzic. A czy wyrzucac skrzynie czy silnik do jeden wuj. Raz zrzucałem skrzynie i jest ciezka jak cholera, pozniej zmieniałem silnik to i przy okazji załozyłem adasiowe spieki. Tyle ze znow osprzetu do demontazu jest sporo...

Awatar użytkownika
kuba500
 
 
Posty: 2635
Rejestracja: pn gru 24, 2007 12:15 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: kuba500 » pn lis 15, 2010 11:25 pm

Kajen pisze:Na mitsubishilinks.com powinno cos byc. Szukaj tam lub w "przyklejonych".
:)2 podziękował :wink:
KZJ95 , Suzuki SV650, Celica GT-FOUR też 4x4 :D

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » wt lis 16, 2010 5:03 pm

fotam pisze:Zna ktoś wymiary uszczelnienia przedniej prawej półosi od strony zwrotnicy ?
We wszystkich jedynkach jest takie samo?
Muszę wymienić łożysko igiełkowe a w sklepie mówią że mogą być różne wymiary rzeczonego uszczelnienia...
takie samo i w dwójkach też - w zamienikach powinnen byc wymiar i numer np z coreteco - jak nie zapomne to w domu sprawdze w zapiskach
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: DamnIt! » wt lis 16, 2010 6:41 pm

marcyb3 pisze:
bilans pisze:pytanie o sprzęgło w 2.6 benzynka .. weekend był ładny .. na tyle że poszło sprzęgło :)
pytanie jak się do niego dobrać co prościej wywalić silnik ? czy zwalać skrzynię z czym mniej roboty ?
a i czy będą jakieś niespodzianki ????? czy sprzęgło w 2.6 jest takie samo jak np 2.5 diesel ?
i jakiej firmy kupować sprzęgło (tarcza/docisk) a może obić tarczę ???
jak masz jakieś pojęcie o mechanice i kanał to w pół godziny zwalisz skrzynie na ziemie,z silnikiem bedziesz miał wiecej problemów.sprzegło załóż "VALEO" lub "LUK" chyba ze kupisz sobie komplet sprzegła(tarcza,docisk,łożysko) za 250zł z JC PREMIUM bo też są takie,ale długo nie pojeździsz na nim.jesli chodzi o sprzegło do 2,6 to powinno byc to samo co 2,5 ale lepiej sprawdz dokładnie,już mineły czasy nabijania tarcz kup nowe i zapomnij o problemie
Valeo to chińszczyzna - natomiast w zestawie JC Premium wydziałem bardzo porządną tarczę NKK i docisk Hyundai OEM. Łożysko bucowe strasznie było natomiast. Polecam AISIN.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » wt lis 16, 2010 6:46 pm

Dwa pytania...
1:Motam blokade tyłu do swojego smietnika, zanabyłem most od l200 i wychodzi mi, ze jest jakies 90 mm szerszy :) W zasadzie bebechy powinny podejsc, nie wiadomo czy podejdą połosie ale to loteria i dopoki nie rozbiore to nie bede wiedział. Ewentualnym ratunkiem jest załozenie dystansow na przod 45 mm tylko obawiam sie o wytrzymałosc. I tu prosze o Wasze doswiadczenia w tej materii. Oczywiscie szersze auto było by jakos stabilniejsze. Czy moze przerzucic same bebechy ? Licze na Wasza pomoc. Aha. Poszerzenia nadkoli oryginalne mam ale nie wiem czy chciałbym zakładac.

Pytanko drugie. Ponoc ktores pajera miały w tylnym wale zamiast krzyzakow homokinetyki. Ktos wie ktore ?

Awatar użytkownika
fotam
 
 
Posty: 168
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:07 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: fotam » wt lis 16, 2010 7:47 pm

fotam pisze:Zna ktoś wymiary uszczelnienia przedniej prawej półosi od strony zwrotnicy ?
We wszystkich jedynkach jest takie samo?
Muszę wymienić łożysko igiełkowe a w sklepie mówią że mogą być różne wymiary rzeczonego uszczelnienia...
Dzięki Majcher znalazłem
corteco 56x76x6,4\11.4
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: gebels » wt lis 16, 2010 9:31 pm

Kajen pisze:Dwa pytania...
Ponoc ktores pajera miały w tylnym wale zamiast krzyzakow homokinetyki. Ktos wie ktore ?
PIII ma homokinetyki i wały kompozytowe
Czwarte serce :cry:

pziem1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: pt wrz 03, 2010 7:10 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pziem1 » śr lis 17, 2010 8:14 pm

P II 2.8 td wieniec da sie obrocić na odydwrot/troche mam w jednym miejscu zjechany/ ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość