MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw lut 10, 2011 4:01 pm
-
wasior-xj
-

- Posty: 185
- Rejestracja: pt lis 20, 2009 9:01 am
- Lokalizacja: Kościerzyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wasior-xj » czw lut 10, 2011 5:28 pm
Pospring Ci zrobi takie jakie chcesz.
-
kulkagsx1200

- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Post
autor: kulkagsx1200 » czw lut 10, 2011 10:46 pm
daj podkladki i bedziesz mioal spokoj

jeepniety

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pt lut 11, 2011 9:48 am
Dobinsons daje lift 35mm...z tyłu jest ponad 2" więc będzie siedział z przodu nadal

Koła są 31" więc przy lifcie mniejszym niż 2" będzie tarło
OME podnosi jeszcze mniej...
Jakieś inne propozycje

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pt lut 11, 2011 9:51 am
kulkagsx1200 pisze:daj podkladki i bedziesz mioal spokoj

Gdybym chciał podkładki to bym nie kupował sprężyn
Po założeniu kompletu Ironmana różnica w wysokości przód/tył to 8 cm... przy takich podkładkach sprężyna nie będzie prawidłowo pracowała

-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » sob lut 12, 2011 9:36 am
Pod 2" prawie nikt nie robi, ale są do XJ.
Poszukaj sprężyn np RE do XJ pod lift 4,5", to w ZJ będzie ok 2,5"
Ja mam sprężyny z XJ pod lift 5,5 i dały dobre 3,5" z windą i zderzakiem.
-
xbartman
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: czw sie 21, 2008 12:16 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: xbartman » ndz lut 13, 2011 11:39 am
Adamo - tak jak napisał
wasior-xj ja też polecam pospring z Poznania. Zrobią Ci takie sprężynki jakich sobie zażyczysz. Mogą zrobić z grubszego drutu jeśli będziesz np. dodatkowo obciążał przód stalowym zderzakiem z wyciągarką. Ja mam swoje już blisko 2 lata przejechałem Ukrainę, Albanię i Czarnogórę i nic nie usiadło.
Zadzwoń do nich, pogadaj, mają też swój warsztat możesz umówić się na wymianę u nich.
http://pospring.pl/
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn lut 14, 2011 10:04 am
suchorz pisze:Pod 2" prawie nikt nie robi, ale są do XJ.
Poszukaj sprężyn np RE do XJ pod lift 4,5", to w ZJ będzie ok 2,5"
Ja mam sprężyny z XJ pod lift 5,5 i dały dobre 3,5" z windą i zderzakiem.
Wygląda ciekawie..., a jak taka, mocniej ściśnięta na starcie, sprężyna pracuje

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn lut 14, 2011 10:06 am
xbartman pisze:Adamo - tak jak napisał
wasior-xj ja też polecam pospring z Poznania. Zrobią Ci takie sprężynki jakich sobie zażyczysz. Mogą zrobić z grubszego drutu jeśli będziesz np. dodatkowo obciążał przód stalowym zderzakiem z wyciągarką. Ja mam swoje już blisko 2 lata przejechałem Ukrainę, Albanię i Czarnogórę i nic nie usiadło.
Zadzwoń do nich, pogadaj, mają też swój warsztat możesz umówić się na wymianę u nich.
http://pospring.pl/
Mam od nich sprężyny +4" w Patrolu..., niby nie siadają itp. ale według mnie gorzej wybierają nierówności i auto jest znacznie mniej stabilne niż np. na OME

-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » pn lut 14, 2011 12:39 pm
Adamo pisze:suchorz pisze:Pod 2" prawie nikt nie robi, ale są do XJ.
Poszukaj sprężyn np RE do XJ pod lift 4,5", to w ZJ będzie ok 2,5"
Ja mam sprężyny z XJ pod lift 5,5 i dały dobre 3,5" z windą i zderzakiem.
Wygląda ciekawie..., a jak taka, mocniej ściśnięta na starcie, sprężyna pracuje

To jest taka sama sprężyna jak do XJ.
Ma duży skok.
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn lut 14, 2011 12:42 pm
suchorz pisze:
To jest taka sama sprężyna jak do XJ.
Ma duży skok.
Dzięki

-
xbartman
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: czw sie 21, 2008 12:16 pm
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: xbartman » pn lut 14, 2011 2:17 pm
Adamo pisze:xbartman pisze:Adamo - tak jak napisał
wasior-xj ja też polecam pospring z Poznania. Zrobią Ci takie sprężynki jakich sobie zażyczysz. Mogą zrobić z grubszego drutu jeśli będziesz np. dodatkowo obciążał przód stalowym zderzakiem z wyciągarką. Ja mam swoje już blisko 2 lata przejechałem Ukrainę, Albanię i Czarnogórę i nic nie usiadło.
Zadzwoń do nich, pogadaj, mają też swój warsztat możesz umówić się na wymianę u nich.
http://pospring.pl/
Mam od nich sprężyny +4" w Patrolu..., niby nie siadają itp. ale według mnie gorzej wybierają nierówności i auto jest znacznie mniej stabilne niż np. na OME

Ja jestem bardzo zadowolony. Zdecydowanie zmniejszyły mi bujanie Jeepka (z czego ZJ-y są znane). Jest trochę bardziej twardy i stabilniejszy. Z tym że ja mam wzmocnione - z drutu 16 mm.
-
powolniak
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: czw mar 11, 2004 5:58 pm
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: powolniak » pn lut 14, 2011 9:00 pm
Adamo pisze:
Mam od nich sprężyny +4" w Patrolu..., niby nie siadają itp. ale według mnie gorzej wybierają nierówności i auto jest znacznie mniej stabilne niż np. na OME

Adamo pamiętasz może z jak grubego drutu są wykonane?
K160 SD33; ZJ V8; XJ 4.0; Y60 i Trooper 3.1D chyba właśnie tego szukałem:)
-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pn lut 14, 2011 9:08 pm
a ja bym zamówił cały kompletny zawias w hameryce - ze 4.5"
z wszystkimi gadżetami - odświeżysz sobie pipa dość konkretnie i nie będzie już blaszanych wahaczy
a koszt nadal znikomy
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn lut 14, 2011 9:23 pm
powolniak pisze:Adamo pisze:
Mam od nich sprężyny +4" w Patrolu..., niby nie siadają itp. ale według mnie gorzej wybierają nierówności i auto jest znacznie mniej stabilne niż np. na OME

Adamo pamiętasz może z jak grubego drutu są wykonane?
Nie pamiętam, bo jak kupiłem parcha to już je miał...ale mogę zmierzyć

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn lut 14, 2011 9:28 pm
Mroczny pisze:a ja bym zamówił cały kompletny zawias w hameryce - ze 4.5"
z wszystkimi gadżetami - odświeżysz sobie pipa dość konkretnie i nie będzie już blaszanych wahaczy
a koszt nadal znikomy
Niby tak...

ale jeszcze nie jestem pewien co pozostanie...Jeep czy Parch. Parch przejdzie kompletny remont budy (mechanicznie jest igła)..., a trochę za dużo aut się narobiło

-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pn lut 14, 2011 9:31 pm
a tu to już nie pomogę..
ale sam wiesz, że dobry parch do terenu jest niezastąpiony
i dobry pip do lansu
a takiego zetjota to naprawdę fajnym kosztem można dłubnąć tak, że i w terenie i na szosie zaskoczy nie jednego. Warunek to kompletny zawias dobrej firmy
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pn lut 14, 2011 9:38 pm
Mroczny pisze:a tu to już nie pomogę..
ale sam wiesz, że dobry parch do terenu jest niezastąpiony
i dobry pip do lansu
a takiego zetjota to naprawdę fajnym kosztem można dłubnąć tak, że i w terenie i na szosie zaskoczy nie jednego. Warunek to kompletny zawias dobrej firmy
Do terenu to jeszcze mam suzukę (taka z mechanikiem, elektrykiem z dachu itp.) ale to raczej na lawecie jeździ po czrnym
Ten drugi to ma być do turystyki... No i Parch 4.2D jest nie do zabicia, a Jeep wygodniejszy, 4 drzwiowy i ma klimę

Trudny wybór, który zostawić, a który pogonić

-
Mroczny
-

- Posty: 40589
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pn lut 14, 2011 9:40 pm
pogoń tego co mniej cieszy z jazdy
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt lut 15, 2011 9:10 am
Gdzieś czytałem dawno temu, że podobno standardowej długości sprężyna ZJ-a tylna pasuje na przód i daje 2" liftu...tylko nie mogę tego teraz znaleźć i nie mam pewności czy dobrze pamiętam
Robił ktoś taki myk

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt lut 15, 2011 9:39 am
Może tylna jest o tyle dłuższa, że pomimo większego ugięcia nadal daje te 2" liftu

-
Zibi
-

- Posty: 17616
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zibi » wt lut 15, 2011 4:29 pm
Nie wydaje mi się, aby cieńsza sprężyna mogła dać stabily lift. Jeśli nawet to tylko na chwilę, silnik jest cięzki i taka sprężyna szybko siądzie.
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt lut 15, 2011 4:49 pm
Importer Ironmana wymyślił żeby dać sprężyny od Toyoty, które są z grubszego drutu...zobaczymy co z tego wyniknie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości