
W sumie projekt juz gotowy, ale na wszelki sluczaj sie spytam.
Czy ktos juz cos motal z drazkami i moze jakies uwagi lub spostrzezenia ma

Moderator: Albert_N
z ciagnika sa wlasnie z rury i do tego z galkami oczywiscie wymiennymi , koszt calosci ok 80 zl .Biga pisze:Czy drazek z ciagnika to pret czy rura ?
Ja wymyslilem, ze zrobie z grubosciennej rury ze wszystkimi koncowkami wymienialnymi. Konstrukcja jest prosta jak budowa cepa, ale jak to zwykle za pierwszym razem jest, lepiej spytac niz dac ciala
Zrobilem na nowo od podstaw. Z rury grubosciennej 33,7 scianka 3,6.Drako pisze:a z czego dales drazki ? masz foty ?
jest drugie dno tego pomysłu...też se wstawiłem drążki heavy duty hardmaderfaker...do tego duże koła, wspomaganie i mocny chwyt na kierownicy...efekt...bo że coś musi puścić to wiadomo...puściła przekładniaBiga pisze:Zrobilem na nowo od podstaw. Z rury grubosciennej 33,7 scianka 3,6.Drako pisze:a z czego dales drazki ? masz foty ?
Tulejki z gwinatami, gwint do rzymskiej sruby i ucho do drazka od wasa. Potem tylko pospawac, pomalowac, wyregulowac i cieszyc sie zyciem
Fotki moge zrobic.
Mam Samurai wiec to co zrobilem jest do niego. Roznica miedzy SJ nie stanowi bo wystarczy krotsze rury uciac i bedzie tak samo pasowalo.Drako pisze:a to sa drazki do samuraia czy sj ? bo wlasnie bede przechodzil na mosty z samuraia , i sa inne dluzsze drazki. w sj nie mialem z nimi zadnego problemu.
Juz pisalem przeciez, ze jak sie koncowki drazkow skoncza to w orginale mozesz wymienic tylko lewaDrako pisze:a te stare drazki to miales jakies wadliwe ( prostowane po dzwonie czy cus ) czy poprostu w szerszych mostach latwiej sie gna ?
bo mam takie mosty , juz leza a jak zbroic to raz a dobrze.
bo w mostach z sj nie mialem zadnych problemow z drazkami.
Ja jestem elektronik-informatyk4x4piotr pisze:...Biga - ty mały inżynierze
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości