Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Moderator: Albert_N
Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
pytanie jest zawarte w temacie.
Mam do nabycia tanią górę Suzuki SJ, kompletna po cenach złomu. Czy można to wstawić na Suzuki Jimny? Czy mając podzespoły z SJ LHD jest wykonalne sparowanie togóż z dołem Jimny RHD?
Mam do nabycia tanią górę Suzuki SJ, kompletna po cenach złomu. Czy można to wstawić na Suzuki Jimny? Czy mając podzespoły z SJ LHD jest wykonalne sparowanie togóż z dołem Jimny RHD?
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
W jakim celu?
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
W celu posiadania sj na springach. Da się http://www.pansamochodzik.org.pl/viewtopic.php?p=24351
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Nie prosciej przerobic sj na springi?
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
chodzi też o silnik.
ten link prowadzi do malucha na spodzie od samuraia, jaki ma to związek z tematem?
ten link prowadzi do malucha na spodzie od samuraia, jaki ma to związek z tematem?
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Tyle, ze:
- w jimnym masz slabsza rame
- w jimnym masz slabsze mosty
- w jimnym masz slabsza rame
- w jimnym masz slabsze mosty
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Na dodatek sporo dłuższy rozstaw osi i cokolwiek inaczej rozmieszczone mocowania budy.
Kumpel miał coś takiego zmotane, ale buda samuraia ucięta za przednimi fotelami.
Zawieszenie w jimny to żadna rewelacja - mały skok, mały wykrzyż, papierowe wahacze
Oczywiście zrobić się da wszystko, kwestia, czy warto.
Kumpel miał coś takiego zmotane, ale buda samuraia ucięta za przednimi fotelami.
Zawieszenie w jimny to żadna rewelacja - mały skok, mały wykrzyż, papierowe wahacze

Oczywiście zrobić się da wszystko, kwestia, czy warto.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
koncepcji jest parę.
-postawić tą budę na dół w miarę seryjny do małych kółek - taka popierdółka
-postawić tą budę na mostach od G klasy , kolo 37 cali, silnik 1,6 z grupy suzuki.

-postawić tą budę na dół w miarę seryjny do małych kółek - taka popierdółka
-postawić tą budę na mostach od G klasy , kolo 37 cali, silnik 1,6 z grupy suzuki.

Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Wiesz ile waza mosty od G
wiesz ze trzeba tez reduktor od G i ze nie wytrzymaja 37 


sj 425 606468554
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
tak tylko legendy przekazujesz dalej czy miałeś te mosty w ręce/wadze?
Dlaczego uważasz, że trzeba skrzynkę rozdzielczą z G?
znasz jakieś auto o wodzę ok 1400kg na mostach z G i kołach 37 i wiesz, że nie robi?
Dlaczego uważasz, że trzeba skrzynkę rozdzielczą z G?
znasz jakieś auto o wodzę ok 1400kg na mostach z G i kołach 37 i wiesz, że nie robi?
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Przedni most kreci sie w przeciwna strone niz tylny, i mam zmote na G przed domem
i kilka mostow powybuchanych na 35kach i z jeden reduktor 


sj 425 606468554
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
z jakiego G masz mosty?
waga zmoty?
waga zmoty?
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Nie moje auto na szczescie, co do wagi 1400 i kol 37 bedziesz mial pierwsze takie auto na G na swiecie, moze bedzie robic
mosty od w460 waga 1900 


sj 425 606468554
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
moja koncepcja nieznacznie odbiega od Twojej bo baza to buda i rama z suki.
podobnie jak mosty, które kręcą się we właściwą stronę
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=18&t=101007
post #8
podobnie jak mosty, które kręcą się we właściwą stronę
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=18&t=101007
post #8
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
- pawel abramczyk
-
- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
- Kontaktowanie:
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
walnę kasztana , ma ktoś może większa wiedzę na temat tego maluszka , widziałem identycznego 15 lat temu na terenie Krakowa , ten sam gość miał poldka sporta ( trzy drzwi ) na ramie od uaza ,
jak by ktoś coś miał więcej to poproszę o info
jak by ktoś coś miał więcej to poproszę o info

Super parchatek Super y60 

- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
pawel abramczyk pisze:walnę kasztana , ma ktoś może większa wiedzę na temat tego maluszka , widziałem identycznego 15 lat temu na terenie Krakowa , ten sam gość miał poldka sporta ( trzy drzwi ) na ramie od uaza ,
jak by ktoś coś miał więcej to poproszę o info
Tego poldka Maciołek zrobil tam byl silnik z mietka , dol uza buda prawie polonez, potem to Gabiga odkupil a potem to nie wiem co sie z tym stalo
On tez te cudaki Zdebskiemu z autoalfy lepil, gosc z Wieliczki (okolice lidla ) o ile dobrze pamietam
Czwarte serce 

- pawel abramczyk
-
- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
- Kontaktowanie:
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
nie wiem dla kogo robił , większość tych wynalazków stała na złomexsie koło Huty Lenina
Zbyszek jak twoje graty może jak choinka

Zbyszek jak twoje graty może jak choinka

Super parchatek Super y60 

Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Ze mosty od 463 kreca sie normalnie to w sumie wiedzialem, tylko cena 10kpln za komplet malo fajna. Co do wagi to zrobisz, zwazysz, zobaczyszMarcin pisze:moja koncepcja nieznacznie odbiega od Twojej bo baza to buda i rama z suki.
podobnie jak mosty, które kręcą się we właściwą stronę
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=18&t=101007
post #8

Moj ogryzek ma kawalek budy z samuraja, rame samuraja, mosty toyoty, dwa elektryki i nie chce wazyc 1400

sj 425 606468554
- Lukaszek :)
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 5:21 pm
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Hej
Każdy na początku myśli że jego zmota będzie ważyć połowę tego co inne, bo przecież inne były zbudowane przez (tu jakieś niepochlebne określenie).
Dopiero po budowie okazuję się że wszystko waży, nawet siedzenia aluminiowe, nity, plasticzki duperelki i uchwyty na wodę mineralną (czasem i nawet sama mineralna). Potem wyjeżdża w teren, łapie ze 100 kg błota i z zamierzonych 700kg robi się 1500kg naprawdę.
Moja zmota na Land Cruiserze KZJ70 rama, mosty silnik i skrzynia ory to 1500 kg jak jest w miarę czysta + dwa elektryki
Takie buty, ale próbuj potem daj znać jak poszło.
Aha, zmoty po 600 kg to tylko zdarzają się w ogłoszeniach.
Pozdrawiam
Łukasz
Każdy na początku myśli że jego zmota będzie ważyć połowę tego co inne, bo przecież inne były zbudowane przez (tu jakieś niepochlebne określenie).
Dopiero po budowie okazuję się że wszystko waży, nawet siedzenia aluminiowe, nity, plasticzki duperelki i uchwyty na wodę mineralną (czasem i nawet sama mineralna). Potem wyjeżdża w teren, łapie ze 100 kg błota i z zamierzonych 700kg robi się 1500kg naprawdę.
Moja zmota na Land Cruiserze KZJ70 rama, mosty silnik i skrzynia ory to 1500 kg jak jest w miarę czysta + dwa elektryki
Takie buty, ale próbuj potem daj znać jak poszło.
Aha, zmoty po 600 kg to tylko zdarzają się w ogłoszeniach.
Pozdrawiam
Łukasz
- Lukaszek :)
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 5:21 pm
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Hej
Każdy na początku myśli że jego zmota będzie ważyć połowę tego co inne, bo przecież inne były zbudowane przez (tu jakieś niepochlebne określenie).
Dopiero po budowie okazuję się że wszystko waży, nawet siedzenia aluminiowe, nity, plasticzki duperelki i uchwyty na wodę mineralną (czasem i nawet sama mineralna). Potem wyjeżdża w teren, łapie ze 100 kg błota i z zamierzonych 700kg robi się 1500kg naprawdę.
Moja zmota na Land Cruiserze KZJ70 rama, mosty silnik i skrzynia ory to 1500 kg jak jest w miarę czysta + dwa elektryki
Takie buty, ale próbuj potem daj znać jak poszło.
Aha, zmoty po 600 kg to tylko zdarzają się w ogłoszeniach.
Pozdrawiam
Łukasz
Każdy na początku myśli że jego zmota będzie ważyć połowę tego co inne, bo przecież inne były zbudowane przez (tu jakieś niepochlebne określenie).
Dopiero po budowie okazuję się że wszystko waży, nawet siedzenia aluminiowe, nity, plasticzki duperelki i uchwyty na wodę mineralną (czasem i nawet sama mineralna). Potem wyjeżdża w teren, łapie ze 100 kg błota i z zamierzonych 700kg robi się 1500kg naprawdę.
Moja zmota na Land Cruiserze KZJ70 rama, mosty silnik i skrzynia ory to 1500 kg jak jest w miarę czysta + dwa elektryki
Takie buty, ale próbuj potem daj znać jak poszło.
Aha, zmoty po 600 kg to tylko zdarzają się w ogłoszeniach.
Pozdrawiam
Łukasz
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
ja tylko napisałem, że chciałbym się zmieścić w 1400 i jeśłi twoja waży 1500kg to jest to realne. Załapiemy wiecej KG to z pilotem przejdziemy na dietę.
komplet mostów z 463 znalazłem taniej niż 10 tyś, są atrakcyjniejszą alternatywą do mostów Toyjtoja + 2 ARB.
komplet mostów z 463 znalazłem taniej niż 10 tyś, są atrakcyjniejszą alternatywą do mostów Toyjtoja + 2 ARB.
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Nie mam Cie zamiaru przekonywac ze nie sa, wez pod uwage ze z jakiegos powodu tak malo ludzi jezdzi na mostach od G a tak duzo na toyoty czy nissana z ARB, liczyc wlasna kase chyba kazdy potrafi 

sj 425 606468554
- pawel abramczyk
-
- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
- Kontaktowanie:
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
może nie mam zmoty , ale .. troszkę próbowałem z K 160 i duuuuupa
znam gościa co wpadł na pomysł i zamiast budy stalowej założył budę z laminatu ala wrangler
na 37 fedimach , silnik ze scorpio , reduktor z czegoś tam , mosty parch plan był taki żeby ważyło jak najmniej a na końcu okazało się że waży nie wiele mniej co orginał
w zasadzie jest to na sprzedaż
w większości motanie nie przynosi zamierzonego efektu , powstają pomniki które później pojawiają się na all.. jako nie skończone projekty
z drugiej strony jak szaleć to szaleć a czemu by nie mosty z Volvo parę kilo w tą czy w tamtą
znam gościa co wpadł na pomysł i zamiast budy stalowej założył budę z laminatu ala wrangler
na 37 fedimach , silnik ze scorpio , reduktor z czegoś tam , mosty parch plan był taki żeby ważyło jak najmniej a na końcu okazało się że waży nie wiele mniej co orginał
w zasadzie jest to na sprzedaż
w większości motanie nie przynosi zamierzonego efektu , powstają pomniki które później pojawiają się na all.. jako nie skończone projekty

z drugiej strony jak szaleć to szaleć a czemu by nie mosty z Volvo parę kilo w tą czy w tamtą

Super parchatek Super y60 

- Lukaszek :)
-
- Posty: 143
- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 5:21 pm
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
Jeszcze chciałem powiedzieć, że rama z samca/jimny jest stanowczo za krótka jak na koła 37 cali. Na dodatek silnik 1.6 nie zakręci tak dużymi kołami bo będą miały zbyt dużo przyczepności. Z mojego doświadczenia lepiej mieć małe koła ale kręcić nimi szybciej, zobacz wszystkie patrole na ogromnych kołach co robią dużo hałasu a nie chcą jechać
Tak moim zdaniem.
Pozdrawiam.
Tak moim zdaniem.
Pozdrawiam.
- pawel abramczyk
-
- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
- Kontaktowanie:
Re: Doł Jimny, góra SJ, trudna operacja?
niby tak ale parch to parch a w nim 35 cali zupełnie wystarczy
natomiast co do budowania zmoty , po co wyważać już otwarte drzwi , swego czasu niejaki ''Twadry'' zbdował fajną suzuki na bazie której powstało wiele zmot , o ile dobrze pamiętam to rama samiec , buda samiec , mosty tojtoj przesunięte do krawędzi auta , tak że 35 '' opona była na równo ze zderzakami , silnik 1,6 , reduktor 4,16 , mechanik i to to robiło
natomiast posadzenie budy jimka żeby lapiej ''młodziej '' wyglądał no chyba nie problem dla myślącego ''budowniczego''
no i mi coś takiego chodzi po głowie dlatego pozbywam się swojego ''cywilnego'' jimnka

natomiast co do budowania zmoty , po co wyważać już otwarte drzwi , swego czasu niejaki ''Twadry'' zbdował fajną suzuki na bazie której powstało wiele zmot , o ile dobrze pamiętam to rama samiec , buda samiec , mosty tojtoj przesunięte do krawędzi auta , tak że 35 '' opona była na równo ze zderzakami , silnik 1,6 , reduktor 4,16 , mechanik i to to robiło
natomiast posadzenie budy jimka żeby lapiej ''młodziej '' wyglądał no chyba nie problem dla myślącego ''budowniczego''
no i mi coś takiego chodzi po głowie dlatego pozbywam się swojego ''cywilnego'' jimnka

Super parchatek Super y60 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości