Discovery IV konwersja zawieszenia
Moderator: Jerry
Discovery IV konwersja zawieszenia
Czy ktos z was juz przerabial Disco IV?
Chodzi mi o zmiane zawieszenia z pneumatycznego na sprezyny z liftem oraz ew wymiane kol na wieksze?
Dzieki za wszelakie info bo nie moge znalezc nikogo kto by to juz robil...
Chodzi mi o zmiane zawieszenia z pneumatycznego na sprezyny z liftem oraz ew wymiane kol na wieksze?
Dzieki za wszelakie info bo nie moge znalezc nikogo kto by to juz robil...
Re: Discovery IV konwersja zawieszenia
Też cie witamy.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia
wszelki duch
ale po co?
z tego kloca i tak terenówki nie zrobisz a do statecznego przetaczania zadupiem to pneumatyka akuratna. Nadmiar diengów to wrzucaj do słoika podpisanego td6 2.7 z reno
a jak się strasznie upierasz - to kup dedykowany set dobrego producenta. Ale ja bym tego nie robił. Nie te czasy..
ale po co?
z tego kloca i tak terenówki nie zrobisz a do statecznego przetaczania zadupiem to pneumatyka akuratna. Nadmiar diengów to wrzucaj do słoika podpisanego td6 2.7 z reno
a jak się strasznie upierasz - to kup dedykowany set dobrego producenta. Ale ja bym tego nie robił. Nie te czasy..
Re: Discovery IV konwersja zawieszenia
No nie pomagasz 

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia
Co do sensu przerabiania to mam starego 22 letniego patrola Y60 na oponach 35 cali, ktory wjedzie wszedzie i jest full przerobiony i zawsze nim jezdze 
Ale jezdze z dusza na ramieniu na dluzsze trasy ze nie dojade, sypie coraz bardziej, teraz z kazdego dalszego wyjazdu wracam z jakas awaria :/ cale szczescie jeszcze wracam...
Rozwazam (i dlatego pytam o doswiadczenia) przerobic Disco IV, ale na raczej dlugodystansowa lzejsza wyprawowke, na poczatek wystarczy mi konwersja pneumatyki (ktora po paru latach sie i tak psuje i koszt regenracji jest jak wymiana na sprezyny), lekki lift, najlepiej troche wieksze opony AT
Tyle mi poki co wystarczy, jesli sie sprawdzi bede myslal dalej a w ciezki teren dopoki sie nie rozsypie bede dalej jezdzil Patkiem

Ale jezdze z dusza na ramieniu na dluzsze trasy ze nie dojade, sypie coraz bardziej, teraz z kazdego dalszego wyjazdu wracam z jakas awaria :/ cale szczescie jeszcze wracam...
Rozwazam (i dlatego pytam o doswiadczenia) przerobic Disco IV, ale na raczej dlugodystansowa lzejsza wyprawowke, na poczatek wystarczy mi konwersja pneumatyki (ktora po paru latach sie i tak psuje i koszt regenracji jest jak wymiana na sprezyny), lekki lift, najlepiej troche wieksze opony AT
Tyle mi poki co wystarczy, jesli sie sprawdzi bede myslal dalej a w ciezki teren dopoki sie nie rozsypie bede dalej jezdzil Patkiem

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia
Eeee to już było. 5 kę przerób sobie.
Re: Discovery IV konwersja zawieszenia
z PSA

Z resztą opisane co tam zdycha przyczyniając się do zejścia motoru i puki chodzi można zadziałać w czas żeby chodził dalej.
Też moim skromnym zdaniem kastracja tego z penumatyki to takie... po to się kupuje takie wozy żeby cię dopieszczały komfortem. Kastrować to można Disco II albo wiekiem podobnego Range`a bo tam faktycznie wymiana kpl zawieszenia na nowe przekracza wartość pojazdu

Wiesz, to jakbyś kupił G-klasę od Brabusa a potem pod maskę 220CDI wstawił żeby mało palił.
Re: Discovery IV konwersja zawieszenia
Brabusa juz chyba nie ma na forum


Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia
ja bym tego nie robił..
raz, że to jest odstępstwo niepotrzebne od oryginału i zaraz jakieś błędy będą wymagały ekwilibrystyki prądowej a dwa, że serio nic to nie da. Mam sobie taki zawias w aucie i jest bardzo git - jak podniosę to mam prześwit jak w parchu na 35". Komfort git, poducha kosztuje tyle co sprężyna i wytrzymuje od niej więcej.. Jak już chcesz się przygotować na problemy to jedna poducha i jeden czujnik do skrzynki i tyle.
raz, że to jest odstępstwo niepotrzebne od oryginału i zaraz jakieś błędy będą wymagały ekwilibrystyki prądowej a dwa, że serio nic to nie da. Mam sobie taki zawias w aucie i jest bardzo git - jak podniosę to mam prześwit jak w parchu na 35". Komfort git, poducha kosztuje tyle co sprężyna i wytrzymuje od niej więcej.. Jak już chcesz się przygotować na problemy to jedna poducha i jeden czujnik do skrzynki i tyle.
Re: Discovery IV konwersja zawieszenia
akurat pneumatyka w d4 nie przeszkadza w jeździe poza asfaltem ...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Re: Discovery IV konwersja zawieszenia
Brawo Grześ
Długa przerwa 


Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia
No troszkę ))
Będę częściej wpadał
i obserwował folklor lokalny 
Będę częściej wpadał


Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości