Discovery IV konwersja zawieszenia

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

plxxyy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: czw maja 03, 2012 10:42 am

Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: plxxyy » sob mar 17, 2018 4:28 pm

Czy ktos z was juz przerabial Disco IV?
Chodzi mi o zmiane zawieszenia z pneumatycznego na sprezyny z liftem oraz ew wymiane kol na wieksze?
Dzieki za wszelakie info bo nie moge znalezc nikogo kto by to juz robil...

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: Zbowid » sob mar 17, 2018 4:35 pm

Też cie witamy.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: Mroczny » sob mar 17, 2018 4:49 pm

wszelki duch

ale po co?

z tego kloca i tak terenówki nie zrobisz a do statecznego przetaczania zadupiem to pneumatyka akuratna. Nadmiar diengów to wrzucaj do słoika podpisanego td6 2.7 z reno

a jak się strasznie upierasz - to kup dedykowany set dobrego producenta. Ale ja bym tego nie robił. Nie te czasy..

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: Zbowid » sob mar 17, 2018 5:29 pm

No nie pomagasz 8)
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

plxxyy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: czw maja 03, 2012 10:42 am

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: plxxyy » sob mar 17, 2018 7:08 pm

Co do sensu przerabiania to mam starego 22 letniego patrola Y60 na oponach 35 cali, ktory wjedzie wszedzie i jest full przerobiony i zawsze nim jezdze ;)
Ale jezdze z dusza na ramieniu na dluzsze trasy ze nie dojade, sypie coraz bardziej, teraz z kazdego dalszego wyjazdu wracam z jakas awaria :/ cale szczescie jeszcze wracam...
Rozwazam (i dlatego pytam o doswiadczenia) przerobic Disco IV, ale na raczej dlugodystansowa lzejsza wyprawowke, na poczatek wystarczy mi konwersja pneumatyki (ktora po paru latach sie i tak psuje i koszt regenracji jest jak wymiana na sprezyny), lekki lift, najlepiej troche wieksze opony AT
Tyle mi poki co wystarczy, jesli sie sprawdzi bede myslal dalej a w ciezki teren dopoki sie nie rozsypie bede dalej jezdzil Patkiem :)

Awatar użytkownika
Raymund
 
 
Posty: 2699
Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
Lokalizacja: Oxford

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: Raymund » sob mar 17, 2018 8:23 pm

Eeee to już było. 5 kę przerób sobie.

Awatar użytkownika
Piasek
 
 
Posty: 4313
Rejestracja: pn gru 22, 2014 6:12 pm
Lokalizacja: Piotrków Kujawski

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: Piasek » ndz mar 18, 2018 7:53 am

Mroczny pisze:
sob mar 17, 2018 4:49 pm
z reno
z PSA :)21
Z resztą opisane co tam zdycha przyczyniając się do zejścia motoru i puki chodzi można zadziałać w czas żeby chodził dalej.
Też moim skromnym zdaniem kastracja tego z penumatyki to takie... po to się kupuje takie wozy żeby cię dopieszczały komfortem. Kastrować to można Disco II albo wiekiem podobnego Range`a bo tam faktycznie wymiana kpl zawieszenia na nowe przekracza wartość pojazdu :wink:
Wiesz, to jakbyś kupił G-klasę od Brabusa a potem pod maskę 220CDI wstawił żeby mało palił.

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: Zbowid » ndz mar 18, 2018 3:36 pm

Brabusa juz chyba nie ma na forum


















:)21
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: Mroczny » ndz mar 18, 2018 3:52 pm

ja bym tego nie robił..

raz, że to jest odstępstwo niepotrzebne od oryginału i zaraz jakieś błędy będą wymagały ekwilibrystyki prądowej a dwa, że serio nic to nie da. Mam sobie taki zawias w aucie i jest bardzo git - jak podniosę to mam prześwit jak w parchu na 35". Komfort git, poducha kosztuje tyle co sprężyna i wytrzymuje od niej więcej.. Jak już chcesz się przygotować na problemy to jedna poducha i jeden czujnik do skrzynki i tyle.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: gri74 » sob mar 31, 2018 11:22 am

akurat pneumatyka w d4 nie przeszkadza w jeździe poza asfaltem ...
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: Zbowid » sob mar 31, 2018 12:47 pm

Brawo Grześ :)21 Długa przerwa :)2
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: gri74 » sob mar 31, 2018 5:58 pm

No troszkę ))

Będę częściej wpadał :) i obserwował folklor lokalny :)
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Discovery IV konwersja zawieszenia

Post autor: Mroczny » sob mar 31, 2018 6:29 pm

:)2

słusznie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości