biały dym z wydechu ,silnik padł

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » śr cze 20, 2007 7:55 am

Nestor pisze:..........................i nigdy nie będziesz zadowolony
hee ?? maly kryzysik :)21
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » śr cze 20, 2007 9:49 am

Nestor pisze:zaczeło sie od silnika,
to już chcę go zrobić ze tak powiem "kompleksowo"




moim zdaniem lepiej zainwestować w amortyzatory i opony
z agresywnym bieżnikiem , a silnik to zawsze problem i lepiej
robić go na bieżąco i nigdy nie będziesz zadowolony ale to moje zdanie
w sumie to jakas mysl, jak cos nie bangla w silniku to wymienic amortyzatory i pozamiatane :)2 :)21 po co robic silnik i tak nie bedziesz zadowolony :wink:
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

RBear
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn cze 18, 2007 6:28 pm
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: RBear » śr cze 20, 2007 3:08 pm

BooBoo pisze:nawet najlepsze opony same się nie kręcą.
:)2
fotam pisze: Jak oleju ubywa 0,5 l na 2 tys. km to pali czy mieści się w normie ?
BooBoo pisze:Mało nie jest, ale według mnie to jeszcze masz trochę czasu.
czyly jak na 6tyś wziął mi 0,9 oleum to chyba aż tak źle nie jest ??
Pajero I krótki 89' 2,5 TD intercooler - przeszedł do histori

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » śr cze 20, 2007 5:38 pm

prawie nic
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » śr cze 20, 2007 11:03 pm

Jak nie będziesz miał dobrych opon to Ci pozłacany silnik nie
pomoże , no chyba że używacie autka na dojechanie na rekolekcje
no to zwracam honor .
:)20
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

Awatar użytkownika
misiu
Posty: 599
Rejestracja: śr lut 26, 2003 6:29 pm
Lokalizacja: Gąbin / Płock

Post autor: misiu » czw cze 21, 2007 12:00 am

Nestor: nie piszesz powaznie prawda?
suczę...robi się
gg: 1658948
plock4x4.pl

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » czw cze 21, 2007 6:36 am

Nestor - ty faktycznie jakis dziwny (mocno) jesteś

Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to się nie wychylaj.


Wpada nowy na imprezę

Dzieci neostrady
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » czw cze 21, 2007 7:25 am

Nestor pisze:Jak nie będziesz miał dobrych opon to Ci pozłacany silnik nie
pomoże , no chyba że używacie autka na dojechanie na rekolekcje
no to zwracam honor .
:)20
bo na dobrych oponach to nawet na sznurku się lepiej ciągnie nie - mozna tez metode grawitacyjna stosować

niestety @Nestor - silnik (zdrowy,sprawny niekoniecznie z 100000 koni mechanicznych) to podstawa - reszta w rękach kierowcy a nie opon
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » czw cze 21, 2007 8:46 am

majcher pisze:
Nestor pisze:Jak nie będziesz miał dobrych opon to Ci pozłacany silnik nie
pomoże , no chyba że używacie autka na dojechanie na rekolekcje
no to zwracam honor .
:)20
bo na dobrych oponach to nawet na sznurku się lepiej ciągnie nie - mozna tez metode grawitacyjna stosować

niestety @Nestor - silnik (zdrowy,sprawny niekoniecznie z 100000 koni mechanicznych) to podstawa - reszta w rękach kierowcy a nie opon
prawdę majcherku prawisz, samą prawdę ;P
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » czw cze 21, 2007 1:21 pm

niestety @Nestor - silnik (zdrowy,sprawny niekoniecznie z 100000 koni mechanicznych) to podstawa - reszta w rękach kierowcy a nie opon[/quote]

?? ?? ?? Nawet M/T BFGoodrich-y nie dadzą rady ?? ?? ??
:)21
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

RBear
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn cze 18, 2007 6:28 pm
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: RBear » czw cze 21, 2007 2:13 pm

ap4x4 pisze:Nawet M/T BFGoodrich-y nie dadzą rady
ale na "zaleczonym" silniku misiek na BFGoodrich A/T bedzie musiał śmigać
tak wiem zaraz powiecie że atki sie nie nadaja...itd

ale nówki za free to chyba się opłaca :wink: a kase na zawieszenie....
Pajero I krótki 89' 2,5 TD intercooler - przeszedł do histori

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » czw cze 21, 2007 7:49 pm

RBear pisze:ale nówki za free to chyba się opłaca
to gdzie rozdają?? ja tez chce :)23
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

RBear
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn cze 18, 2007 6:28 pm
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: RBear » czw cze 21, 2007 9:08 pm

Videlec pisze:
RBear pisze:ale nówki za free to chyba się opłaca
to gdzie rozdają?? ja tez chce :)23
a popracuj sobie dwa lata w Michelin Polska, miej umowe na stałe, weź udział w programie "testowanie opon przez załoge" i też bedziesz miał :)21
Pajero I krótki 89' 2,5 TD intercooler - przeszedł do histori

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » czw cze 21, 2007 10:00 pm

czy na tym forum muwimy o wyścigówkach czy terenówkach ,
bo Wam by pasował nawet żelażniak // wóz na zelaznych kołach //
bo Wy błądzicie niewiedząc czemu :lol:
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

RBear
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn cze 18, 2007 6:28 pm
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: RBear » czw cze 21, 2007 10:21 pm

Nestor pisze:czy na tym forum muwimy o wyścigówkach czy terenówkach ,
(...)
bo Wy błądzicie niewiedząc czemu :lol:
to tylko w wyścigówkach testuje się opony ?

ale fakt nakasztaniliśmy troche poza tematem...
Pajero I krótki 89' 2,5 TD intercooler - przeszedł do histori

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pt cze 22, 2007 8:00 am

Nestor pisze:czy na tym forum muwimy o wyścigówkach czy terenówkach ,
bo Wam by pasował nawet żelażniak // wóz na zelaznych kołach //
bo Wy błądzicie niewiedząc czemu :lol:
sam bładzisz
pasuje nam wszystko co robi w terenie
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » pt cze 22, 2007 8:39 am

@Nestor, ty na forum "muwisz" :)20 a my rozmawiamy :)21
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Nestor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 85
Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
Lokalizacja: Łuków - Lubelskie

Post autor: Nestor » pn cze 25, 2007 10:47 pm

Zaczynałem od białego dymu a teraz mam czarny dym
ale tylko przy dużych obciążeniach myślę że to wtryskiwacze
źle rozpylają a trochę i silnik pada.
:cry:
GG 4287620
Pozdrawiam. ;)

RBear
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn cze 18, 2007 6:28 pm
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: RBear » śr lip 18, 2007 11:05 am

i stało się.... głowica w destrukcji :(

może ktoś ma jakieś namiary na głowice ??
Pajero I krótki 89' 2,5 TD intercooler - przeszedł do histori

shamanus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 5:37 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: shamanus » śr lip 18, 2007 10:39 pm

fotam pisze:Się podepnę.
Jak oleju ubywa 0,5 l na 2 tys. km to pali czy mieści się w normie ?
Starsze generacje diesli jak,olej mineralny traci zdolności smarujące, zaczyna lekko go ubywać ze stanu, powiedzmy w granicach od 5,7 tysięcy im gorszy jakościowo, szybciej traci właściwości.
Wtedy dobrze go wymienić.
'Wybiera' ze stanu od początku, silnik nie najmocniejszy.

Do głównego tematu; jak masz zdjętą głowice, zerknij na tuleje cylindrów, jakie gładzie, progi.
Wiadomo w jakim stanie jest silnik, mniej więcej.
Głowice w dieslu warto splanować, (duże ciśnienie), nie ryzykujemy że wywali ponownie.
Prześwietlać przy uszczelce? Nie potrzeba, chyba, że byś ją zdrowo 'usmażył', albo poszedł pasek rozrządu i dostały zawory-wtedy jak najbardziej .

Głowa do góry w VW T4 1.9 TDI strzeliła mi dwa razy-za drugim...bo nie splanowałem głowicy za pierwszym :D
D22 2.5 King Cab Calmini 3'
Vitara 1.6 94r cabrio
RAV4 II 2.0 (RIP)
Pajero II 2.5 (RIP)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości