

Moderator: Kosiarz
Postępuj podobnie jak z odpowietrzaniem układu hamulcowego, na wysprzęgliku masz odpowietrznik, oddzielny układ i wlewasz płyn hamulcowy. Zbiorniczek masz pod maską z lewej strony przy podszybiu. Znajdzieszgacek-69 pisze:witam. mam kolejny problem z terrano , w końcu po wielu trudach udało mi się je odpalić ( pomogło trochę dynksa i ciepły garaż ) ale pojawił się kolejny problem , a mianowicie zapowietrzyło się sprzęgło, nie wiem jak ale sie zapowietrzyło. i moje pytanie brzmi jak je odpowietrzyć? czy jest to płyn hamulcowy tylko oddzielnym układzie
?
gacek-69 pisze:witam. mam kolejny problem z terrano , w końcu po wielu trudach udało mi się je odpalić ( pomogło trochę dynksa i ciepły garaż ) ale pojawił się kolejny problem , a mianowicie zapowietrzyło się sprzęgło, nie wiem jak ale sie zapowietrzyło. i moje pytanie brzmi jak je odpowietrzyć? czy jest to płyn hamulcowy tylko oddzielnym układzie
?
Jeszcze po drodze, przy stopach pasażera tylko po drugiej stronie grodzi - znaczy pod maską - masz hydrauliczny tłumik drgań układu sterowania sprzęgłem.Tam też należy odpowietrzyćpio999 pisze:Postępuj podobnie jak z odpowietrzaniem układu hamulcowego, na wysprzęgliku masz odpowietrznik, oddzielny układ i wlewasz płyn hamulcowy. Zbiorniczek masz pod maską z lewej strony przy podszybiu. Znajdzieszgacek-69 pisze:witam. mam kolejny problem z terrano , w końcu po wielu trudach udało mi się je odpalić ( pomogło trochę dynksa i ciepły garaż ) ale pojawił się kolejny problem , a mianowicie zapowietrzyło się sprzęgło, nie wiem jak ale sie zapowietrzyło. i moje pytanie brzmi jak je odpowietrzyć? czy jest to płyn hamulcowy tylko oddzielnym układzie
?
Zwiększy się sama. Jeżeli będzie Ci mało pobaw sie boost pinem w pompie - wszystko oopisane w co najmniej 2 wątkachordi pisze:Małe pytanie:
Zamierzam podkręcić w Patrolu (Y60 2.8TD) ciśnienie doładowania na jakieś 1-1.1bar. Mam już wskaźnik ciśnienia doładowania i Manual Boost Controller. A teraz pytanie: Czy muszę też jakoś samemu zwiększyć dawkę paliwa na pompie, czy sama się zwiększy (sterowanie pompy ciśnieniowe?)? Jeśli musiałbym sam zwiększyć ilość paliwa, to którą śrubką i w którą stronę kręcić? Z góry dzięki za pomoc
Akuratnie mbc w 2,8 wydaje się być niepotrzebne.ordi pisze:Małe pytanie:
Zamierzam podkręcić w Patrolu (Y60 2.8TD) ciśnienie doładowania na jakieś 1-1.1bar. Mam już wskaźnik ciśnienia doładowania i Manual Boost Controller. A teraz pytanie: Czy muszę też jakoś samemu zwiększyć dawkę paliwa na pompie, czy sama się zwiększy (sterowanie pompy ciśnieniowe?)? Jeśli musiałbym sam zwiększyć ilość paliwa, to którą śrubką i w którą stronę kręcić? Z góry dzięki za pomoc
Co i jak zaślepić? Nie wystarczy podkręcić ciśnienie przez MBC?Ba pisze:...ordi pisze:Małe pytanie:
Zamierzam podkręcić w Patrolu (Y60 2.8TD) ciśnienie doładowania na jakieś 1-1.1bar. Mam już wskaźnik ciśnienia doładowania i Manual Boost Controller. A teraz pytanie: Czy muszę też jakoś samemu zwiększyć dawkę paliwa na pompie, czy sama się zwiększy (sterowanie pompy ciśnieniowe?)? Jeśli musiałbym sam zwiększyć ilość paliwa, to którą śrubką i w którą stronę kręcić? Z góry dzięki za pomoc
Trzeba zaślepić zabezpieczenia przu turbinie i kolektorze.
Boost pin moda tyż by wypadało zrobić.
Do tego uwolni wydech, oczyść dolot i zbierz szczęke z podłogi jak rd28t potrafi fruwać...
..i wybuchać
to kup golfa "w tedeiku" albo skodęWojtek_W pisze:Tak pytalem, bo myslalem,ze z nudow rozwiazalem tajemnice dosc wysokiego spalania. Myslalem,ze realnie poprostu przejezdzam wiecej niz pokazuje licznik i spalanie by spadlo. A jestes juz "na swietach" a metromierz zostal w domu. Od pelnego do rezerwy przejezdzam,delikatnie po trasie ~550 km co owocuje 14,5 litra na setke.
7% dla dokładnościFiba pisze:do wskazań drogomierza trzeba doliczyć 10% wartości.
Opony 33x12.5x15
matison pisze:
to kup golfa "w tedeiku" albo skodę![]()
tak "mamy" i już![]()
jakoś dokładnie nie liczyłem, ale podobnie wychodzi mi w mieście. w trasie trochę mniej, ale po co liczyć i się stresować ?
to nie lupo![]()
u mnie na 33' pokazuje prawie identycznie z gps (nieznacznie mniej licznik)
N2O pisze:na 33 to dobrze pokazuje prędkościomierz,natomiast licznik km dobrze pokazuje na 31
Ja mam takie same odczucia. Predkosciomierze sa z reguly wyskalowane z zapasem. Tzn sam mechanizm dziala ok, a tarcza jest przeskalowana. To podobno dla bezpieczenstwa: kierowcy wydaje sie,ze jedzie 100 a tak naprawde 90 czy 95.Fiba pisze:U mnie prędkość licznikowa zgodna z GPS a do wskazań drogomierza trzeba doliczyć 10% wartości.
Opony 33x12.5x15
U mnie w podobnych warunkach z tym ze duze miasto i krotkie przebiegi, rowniez zamyka sie w 18 l. Duzo ? No raczej nie malo ale mam to w wielkim powazniu.Wojtek_W pisze:W trybie mieszanym (male miasto, teren, krotkie trasy) rezerwa zapala sie po ~450 km. To wychodzi przeciez niecale 18 litrow. Za duzo![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości